FAQ – Kozijn in een klik

Blij met Kozijn in een Klik

Kan ik de bestelde kozijnen ook afhalen bij Kozijnineenklik.nl

Het afhalen van jouw kozijnen is mogelijk

Ja, dat kan zeker. Behalve dat wij de kozijn voor je kunnen vervoeren is het zeker mogelijk zelf je kozijnen af te halen. Er zijn meerdere adressen waar je de bestelde kozijnen kunt afhalen. Bij de bestelling kun je aangeven wat de bedoeling is. We hebben een afhaal locatie in Vuren (bij Gorinchem) en we hebben een afhaal locatie in Bergambacht. De bestelde kozijnen staan klaar op de afgesproken afleverdatum op de afgesproken locatie.

Hoe pas ik mijn bestelling aan die ik gedaan heb bij Kozijnineenklik.nl?

Je kunt inloggen en je bestelling aanpassen

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging per mail. Hierin staat je wachtwoord. Met dit wachtwoord log je weer in via je e-mail adres en zo kom je via je eigen account weer bij je bestelling. Rechts bovenin je scherm staat “gebruikersmenu”. Klik hierop en open je “order”. Klik vervolgens op het order wat je wilt aanpassen en klik vervolgens op “plaats op bestellijst”. Verwijder het kozijn en maak vervolgens via de configurator een nieuw kozijn aan.

Twijfel je of gaat er iets niet goed….neem dan direct contact met ons op en wij helpen je verder.

Hoe krijg ik mijn reeds overgemaakte geld weer terug bij een aanpassing of annulering bij Kozijnineenklik.nl?

We storten het zo gauw mogelijk terug

Maak je geen zorgen, wij zien direct als een order (binnen de 2 werkdagen) is geannuleerd of aangepast.
Je hoeft hier niks te doen, wij zorgen ervoor dat het betaalde bedrag van de geannuleerde/aangepaste order z.s.m. terug gestort wordt op je rekening. Je ontvangt je geld retour en daarbij sturen we een creditnota voor het volledige bedrag.

Hoe kan ik Kozijnineenklik.nl bereiken?

Stel jouw vraag zo veel mogelijk via de E-mail

Op de site staan al onze contact gegevens. Maar we hebben het liefst dat je mailt omdat we dan vooraf je vraag kunnen bestuderen, indien nodig, om dan in één keer juist te kunnen antwoorden. Mail dan naar info@kozijnineenklik.nl

Heb je een zeer dringende vraag, dan kun je ons ook telefonisch bereiken onder: 0182-389 509. Bel ons alleen als je er écht niet uitkomt!

Er is wat fout gegaan tijdens het bestellen, kan ik dit nog aanpassen?

Binnen 2 (werk)dagen kun je jouw bestelling aanpassen

Ja, je kan je bestelling maximaal binnen 2 werkdagen na je configuratie aanpassen.
Dus….heb je vrijdag je configuratie besteld, dan kan je tot en met de dinsdag daarop je bestelling aanpassen. Daarna wordt jouw bestelling definitief en zijn wijzigingen niet meer mogelijk.

Is het mogelijk om je kozijnen te laten inmeten of plaatsen door kozijnineenklik.nl?

Nee… wij meten jouw kozijnen niet in

Helaas…Wij zijn een webshop en verkopen wat op onze site geconfigureerd kan worden.
Het inmeten en de montage van de kozijnen kunnen wij niet verzorgen. Zorg ervoor dat je de kozijnen goed inmeet, laat dit het liefst doen door iemand met een bouwkundige achtergrond. Je kan ook gebruik maken van onze inmeettips.

Is het mogelijk om een offerte op te vragen voor mijn kozijnen bij Kozijnineenklik.nl?

Een offerte aanvragen is niet mogelijk

Nee, dit is niet mogelijk. Wij zijn een webshop en verkopen wat op onze site geconfigureerd kan worden. Onze prijzen zijn bijzonder scherp gecalculeerd. Wanneer je een kozijn wilt van de beste kwaliteit dan betaal je bij ons sowieso nooit te veel!

Is het mogelijk om een bijzonder detail te bestellen of aan te passen bij Kozijnineenklik.nl?

Nee, anders dan wat er in de webshop staat is niet mogelijk

Dit is niet mogelijk, bij onze productinformatie kunt u onze standaard sponningen vinden. Daarbij is alles al zo uitgebreid dat we nog meer mogelijkheden alleen maar voor verwarring kan zorgen.


Bovenberg 68
2861 BB Bergambacht
Tel +31(0) 182 - 389 509

KvK: 29020621
BTWnr. NL004090834B01